Ghid de Tehnologia Informatiei pentru Gimnaziu Partea I ( Editura : LVS Crepuscul, Autor : Luminita Ripeanu , cristina Dragomirescu , Iulia Lincan , Daniela Ionescu ISBN 978-973-7680-81-5 )

Ghid de Tehnologia Informatiei pentru Gimnaziu Partea I ( Editura : LVS Crepuscul, Autor : Luminita Ripeanu , cristina Dragomirescu , Iulia Lincan , Daniela Ionescu ISBN 978-973-7680-81-5 )
-10%
ISBN: 978-973-7680-81-5
Editura:
Anul publicării: 2010
Pagini: 216
Format: 20x30
Preț: 21,60 lei
24,00 lei (-10%)
Disponibilitate: în stoc

DESCRIERE

Introducerea Tehnologiei Informatiei si a Comunicatiilor in scolile gimnaziale contribuie la cresterea atractivitatii procesului de invatare ,diversificarea metodelor si practicilor didactice si la deplasarea accentului de la caracterul informativ la cel formativ.
Tehnologia informatiei si comunicatiei are un impact din ce in ce mai mare in scoietate si in modul in care societatea isi conduce activitatile.Calculatorul a patruns in aproape toate domeniile , dovedindu-se foarte util dar , in acelasi timp ,a generat probleme juridice noi si complexe.Fiecare dintre noi trebuie sa fie informat asupra acestor probleme pentru a fi in litera legii.Educatia in domeniul informaticii presupune in majoritatea cazurilor doar aspecte strict profesionale.Indiferent de profesie , trebuie sa ne incadram intr-o comunitate , sa acceptam toate regulile ei si sa le respectam.O educatie completa in domeniu trebuie sa ofere informatii si despre aspecte etie si legislative.
Manualul se adreseaza elevilor de gimnaziu , dar si elevilor din clasa a IV a sau de liceu.
Manualul are 6 unitati de invatare , concepute din perspectiva unui profesor de specialitate.Fiecare unitate are prevazute la inceputul ei competentele pe care ar trebui sa le capete elevul dupa parcurgere.Activitatile propuse in acest material se adreseaza elevilor cu capacitati de invatare diferite si au in vedere diferite stiluri de invatare ale acestora.In desfasurarea activitatilor , profesorul va respecta principiile educatiei centrate pe elev.Vor fi utilizate metode didactice interactive , bazate pe cunoasterea directa a realitatii : problematizarea , studiul de caz , simularea , jocul de rol , descoperirea , discutii-dezbateri , prezentari multimedia si electronice , realizarea de proiecte si referate.
Evaluarea rezultatelor activitatilor elevilor este gandita atat ca evaluare formativa , continua , dupa secvente de invatare , cat si ca evaluare sumativa , prin teste finale , proiecte , portofolii.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0541 sec