Teorii contemporane ale învățării. Autori de referință ( Editura: Trei, Autor: Coord. Knud Illeris, ISBN 978-606-719-059-5 )

Teorii contemporane ale învățării. Autori de referință ( Editura: Trei, Autor: Coord. Knud Illeris, ISBN 978-606-719-059-5 )
-20%
ISBN: 978-606-719-059-5
Editura:
Anul publicării: 2014
Pagini: 424
Format: 14,5x20,5 cm
Categoria: Psihologie
Preț: 37,76 lei
47,20 lei (-20%)
Disponibilitate: în stoc

DESCRIERE

16 somităţi din ştiinţele educaţiei îşi prezintă cele mai inovatoare cadre teoretice şi cele mai influente contribuţii din domenii precum achiziţia conţinuturilor, dezvoltarea umană sau studiul cultural şi social al procesului învăţării. Cu un accent aparte pus pe instruirea continuă, dar şi pe natura experienţială şi transformativă a învăţării, textele din acest volum familiarizează profesorii şi cercetătorii cu cele mai proaspete idei şi curente din teoriile educaţiei. Dintre autorii de referinţă prezenţi în această antologie nu lipsesc Howard Gardner, Jerome Bruner, Peter Jarvis, Etienne Wenger, Jack Mezirow ş. a.

Învăţarea e „treaba" tuturor: profesori şi elevi din sistemul de educaţie, adulţi angajaţi în procese de formare profesională, manageri conştienţi de avantajul comparativ dat de excelenţa şi creativitatea angajaţilor, consultanţi în procese de învăţare (traineri, mentori, consilieri). Knud Illeris ne pune la dispoziţie o selecţie excepţională de autori de mare prestigiu şi texte fundamentale care au marcat înţelegerea pe care o avem azi cu privire la procesele de învăţare. Un motiv în plus să „luăm de bună" această carte este că ilustrează perspectiva unui autor scandinav, iar sistemele de educaţie şi formare de acolo reuşesc să îmbine cel mai bine performanţa în învăţare cu fericirea şi starea de bine.
- Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, coordonatorul colecţiei „Educaţie şi formare", decanul Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti

Knud Illeris este profesor emerit al Universităţii din Aarhus (Danemarca) şi autor al lucrării How We Learn, o referinţă pentru cercetarea învăţării la adulţi.
 

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Cărți noi - Psihologie

Created in 0.0635 sec